SPIS TREŚCI


Wstęp

W StubHub International intensywnie pracujemy nad poprawą jakości kupowania lub sprzedaży biletów na wydarzenia na żywo. W ramach tych wysiłków podjęliśmy decyzję o reorganizacji naszych sklepów, aby lepiej służyć naszym klientom na całym świecie.

 

Co to oznacza dla Ciebie

  • Od 28 lutego 2022 r. nie będziemy już akceptować nowych transakcji w sklepach poddanych reorganizacji.
  • Jeśli jednak posiadasz konto na jednej z tych stron i chcesz uzyskać dostęp do swojego profilu w celu sprawdzenia bieżących i przeszłych transakcji, możesz to zrobić, logując się bezpośrednio na „Moje konto (ze starej witryny) do 1 lutego 2023 r., kiedy na stałe zamkniemy te strony. 
  • Możesz nadal bezpiecznie kupować i sprzedawać bilety w naszym głównym sklepie dla Twojej lokalizacji. W zależności od wybranego języka znajdziesz następujące opcje:

Angielski

Hiszpański

Francuski

Niemiecki

Portugalski

Włoski

Czeski

Duński

Fiński

Grecki

Niderlandzki

Polski

Szwedzki

  1. Sklep zawiera wiele nowych funkcji, w tym naszą własną aplikację StubHub (dostępną na urządzenia Apple i Android).
  2. Jeśli nie masz jeszcze konta, musisz utworzyć nowe, które będzie działać zarówno na naszej stronie internetowej, jak i w naszej aplikacji.


Pytania i odpowiedzi

Rozumiemy, że to duża zmiana. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na kilka często zadawanych pytań.

 

Pytania ogólne

Jak mogę się zalogować w nowej witrynie StubHub International?

Aby zalogować się w nowym sklepie, musisz założyć konto. To łatwe i bezpłatne! W Centrum pomocy możesz zapoznać się z krokami niezbędnymi do utworzenia konta. 

 

Czy nadal mogę kupować lub sprzedawać bilety na stronach poddanych reorganizacji?

Nie. Na tych stronach nie można kupować ani sprzedawać biletów. Jeśli chcesz kupić lub sprzedać bilety, musisz zarejestrować się w naszym nowym sklepie. W zależności od wybranego języka znajdziesz następujące opcje:

Angielski

Hiszpański

Francuski

Niemiecki

Portugalski

Włoski

Czeski

Duński

Fiński

Grecki

Niderlandzki

Polski

Szwedzki

 

Jakie korzyści daje nowy sklep?

  • Twoje nowe dane uwierzytelniające będą działać na naszej stronie internetowej w wybranym przez Ciebie języku.
  • Sklep zawiera wiele nowych funkcji. Oto niektóre z nich:

  • Portfel StubHub: tutaj możesz sprawdzić dostępne kody podarunkowe StubHub International (jeśli dotyczy) lub dodać nowy kod;

  • Pobieranie potwierdzeń zamówienia/sprzedaży;

  • Zarządzanie metodą płatności/zwrotu;

  • Portal Centrum pomocy z treściami związanymi z naszą stroną internetową, wydarzeniami i procedurami.  

 

W jakiej walucie mogę kupować i sprzedawać bilety na nowej stronie? 

Waluta będzie zależeć od miejsca wydarzenia i wybranej metody płatności. 

Jeśli chcesz poznać cenę w innej walucie, skorzystaj z Doradcy walutowego (znajduje się w prawym górnym rogu strony wydarzenia). Mamy nadzieję, że przyda się to przy wyborze biletów.

 

Dlaczego nie mogę znaleźć niektórych wydarzeń na nowych stronach?

Ograniczyliśmy nasz katalog wydarzeń podczas prac nad tą zmianą, ale nie martw się – wkrótce poszerzymy naszą ofertę o ważne międzynarodowe wydarzenia.

 

Jak przetwarzane będą moje dane?

Twoje dane, które przechowujemy, będą przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności odpowiednią dla Twojego regionu i wszelkimi powiązanymi wymogami prawnymi. Możesz zdecydować się na usunięcie wszelkich danych osobowych przechowywanych przez strony, których dotyczy zmiana. Wszelkie dane dotyczące płatności będą przechowywane zgodnie z warunkami naszych dostawców usług płatniczych.

 

Dla kupujących

Jaki wpływ będzie to miało na moje zamówienie?

Jeśli posiadasz konto na jednej ze stron, których dotyczy zmiana i chcesz uzyskać dostęp do swojego profilu w celu sprawdzenia bieżących oraz przeszłych transakcji, możesz to zrobić, logując się bezpośrednio na „Moje konto” (ze starej strony) do 1 lutego 2023 r., kiedy na stałe zamkniemy te strony i zastąpimy je nową.

W tej chwili nie musisz nic robić. Jeśli będziemy wymagać od Ciebie jakichkolwiek działań, skontaktujemy się z Tobą, aby udzielić dodatkowych wskazówek.

 

Jak mogę zobaczyć historię zakupów w nowym sklepie?

Twoja historia zakupów nie zostanie przeniesiona do nowej strony. Jeśli jednak chcesz sprawdzić jakąkolwiek poprzednią transakcję, możesz to zrobić do 1 lutego 2023 r., przechodząc bezpośrednio do Mojego konta na starej stronie.

 

Jak mogę kupić bilety w nowym sklepie? 

Zapoznaj się z Krótkim przewodnikiem: Jak kupować bilety i znajdź przebieg procedury krok po kroku (rejestracja na naszej stronie, wyszukiwanie biletów i proces zakupu).

 

Dlaczego nie mogę dokonać zakupu w innej walucie niż w tej podanej na stronie?

Na nowych stronach StubHub International niektóre z usług płatniczych (np. PayPal lub Sofort) obsługują na tym etapie tylko niektóre waluty. Nie wahaj się skorzystać z Doradcy walutowego, aby poznać równowartość kwoty w innej walucie.

 

Dlaczego nie mam dostępnej lokalnej metody płatności, aby kupić bilety na nowych stronach?

W nowych witrynach StubHub International możesz dokonywać płatności za pomocą karty kredytowej lub debetowej, Google Pay, Apple Pay lub PayPal. Nie będziemy obsługiwać przelewów bankowych, Mercado Pago, OXXO ani płatności za pomocą sklepu typu convenience store.

 

Dla sprzedawców

Jaki wpływ będzie to miało na moje oferty?

Niestety nie będziemy już przyjmować nowych ofert w naszej starej witrynie. Zauważysz, że na nowej witrynie ograniczyliśmy nasz katalog wydarzeń podczas prac nad tą zmianą, ale nie martw się – wkrótce poszerzymy naszą ofertę.

 

Jaki wpływ będzie to miało na moją sprzedaż?

Twoja sprzedaż nadal jest ważna, a klient czeka na bilety, chyba że otrzymałeś (-aś) wiadomość z inną informacją. Jeśli masz jakąś sprzedaż z oczekiwaniem na dostawę zrealizuj zamówienie jak najszybciej, aby zapewnić terminową realizację transakcji i płatności.

 

Jak mogę zobaczyć moją historię sprzedaży oraz ofert w nowym sklepie? Czy mogę również zobaczyć moją historię płatności? 

Historia zakupów nie zostanie przeniesiona do nowej witryny. Jeśli jednak chcesz sprawdzić jakąkolwiek transakcję lub zarządzać nią, możesz to zrobić do 1 lutego 2023 r., przechodząc bezpośrednio do Mojego konta na starej stronie.

 

Jaki wpływ będzie to miało na moje płatności?

Jeśli masz jakieś płatności oczekujące na przetworzenie, nie martw się. Jeśli nie dostałeś (-aś) innej informacji, zostanie ona zrealizowana za pomocą tej samej formy płatności, którą wybrałeś (-aś) podczas tworzenia oferty.

 

Jak mogę sprzedać bilety w nowym sklepie? 

Zapoznaj się z Krótkim przewodnikiem: Jak sprzedawać bilety i znajdź przebieg procedury krok po kroku (rejestracja na naszej stronie, wystawianie biletów na wydarzenie i nie tylko).

Jeśli nie możesz znaleźć wydarzenia, na które masz bilety, wypełnij formularz tworzenia wydarzenia. Nasz zespół ds. katalogu rozpatrzy Twoją prośbę.

 

Dlaczego nie mam dostępnej lokalnej metody płatności, by sprzedać bilety na nowych stronach? Dlaczego nie mogę sprzedać w innej walucie niż w tej podanej na stronie?

W ramach nowej konfiguracji sklepu możesz dodać konto PayPal lub konto do bezpośredniej wpłaty, aby otrzymać pieniądze. Akceptujemy wyłącznie rachunki wpłat bezpośrednich w następujących walutach:

  • GBP (£)
  • USD (US$)
  • CAD (CA$)
  • EUR (€)
  • PLN (PLN)
  • SEK (SEK)
  • DKK (DKK)