Jeśli już nie masz biletów, które sprzedałeś, lub nie możesz zapewnić alternatyw, proszę zgłoś to niezwłocznie, abyśmy mogli pomóc klientowi znaleźć rozwiązanie.
- Zaloguj się na swoje konto StubHub International.
- Przejdź do sekcji "Sprzedaże" i znajdź transakcję.
- Kliknij "Dokonaj zmian" i wybierz "Nie mam biletów".
- Jeśli masz alternatywne bilety, wyjaśnimy, jak je zaoferować w następnych krokach.
- Kliknij "Wyślij".
Nasza ekipa otrzyma twoje zgłoszenie i zajmie się znalezieniem zamiennika dla klienta.
Ponieważ nie możesz zrealizować pierwotnego zamówienia na bilety, twoja karta kredytowa może zostać obciążona zgodnie z naszymi Politykami Sprzedawcy.
Oferowanie Alternatywnych Biletów
- Kliknij "Muszę zaoferować bilety zastępcze" w sekcji "Dokonaj zmian" i podaj szczegóły nowych biletów.
- Klient otrzyma e-mail z twoją ofertą.
- Jeśli klient zaakceptuje nowe bilety, możesz je wysłać.
- Jeśli klient nie zaakceptuje nowych biletów, twoja karta kredytowa zostanie obciążona zgodnie z naszymi Politykami Sprzedawcy.
Klient otrzyma e-mail z ofertą, a po jej zaakceptowaniu możesz wysłać nowe bilety. Jeśli kupujący nie zaakceptuje nowych biletów, twoja karta kredytowa zostanie obciążona zgodnie z naszymi Politykami Sprzedawcy.
Jeśli ten artykuł rozwiązał twój problem, proszę oceń nas poniżej i pomóż nam w dalszym doskonaleniu.