W przypadku międzynarodowych przesyłek zazwyczaj współpracujemy z firmami UPS i FedEx. W przypadku przesyłek krajowych wybieramy lokalne firmy kurierskie, aby zapewnić terminową dostawę.
Jeśli zakupiłeś bilety i obok zamówienia pojawiło się "Usługa dostawy" lub "Bilety wysłane za pomocą usługi dostawy", oznacza to, że dostawa będzie realizowana za pomocą jednej z tych firm kurierskich:
- Dla Wielkiej Brytanii: Royal Mail
- Dla Niemiec: Deutsche Post
- Dla Hiszpanii: Correos Express
- Dla Meksyku: Estafeta, DHL, Pakmail, EnviaYa
Potwierdzenie adresu dostawy
Aby zapewnić terminową i bezproblemową dostawę, zalecamy zweryfikowanie adresu dostawy, aby upewnić się, że jest poprawny.
Potrzeba zmiany adresu?
Aby to zrobić, musimy wiedzieć, czy bilety zostały już wysłane, czy nie.
- Jeśli bilety są w drodze: Skontaktuj się z nami, a sprawdzimy, czy można zmienić adres dostawy.
- Jeśli bilety nie zostały jeszcze wysłane: Możesz dokonać zmiany w zakładce Profil > Zamówienia. Jeśli potrzebujesz dostawy do hotelu lub adresu przyjaciela, poinformuj ich z wyprzedzeniem, aby byli świadomi i mogli odebrać paczkę. Hotele mogą nie przechowywać poczty przez dłuższy czas. Po ich powiadomieniu postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby zmienić adres:
- W zamówieniu kliknij na Szczegóły, a następnie na Zmień adres dostawy.
- Jeśli adres był już zarejestrowany w twoim koncie, wybierz go i kliknij Zapisz. W przeciwnym razie kliknij "Dodaj nowy adres" i uzupełnij informacje. Nie zapomnij kliknąć "Zapisz", aby je zapisać.
Jak działa dostawa?
Po przekazaniu koperty kurierowi, sprzedawca zaktualizuje twoje zamówienie imieniem i numerem śledzenia związanym z paczką. W ten sposób możesz śledzić przesyłkę na stronie internetowej wybranego kuriera. Te szczegóły znajdziesz również w swoim profilu, obok zamówienia i/lub klikając na Szczegóły.
Ważne: W zależności od wybranej usługi dostawy, dostawa może nie wymagać podpisu, a kurier może zostawić kopertę w twoim budynku lub skrzynce na listy przed domem.
Jeśli ten artykuł odpowiedział na twoje pytanie, ocen nas poniżej i pomóż nam nadal się rozwijać.