Czy informowaliśmy cię, że twoje zamówienie zostało dostarczone, czy też zobaczyłeś zaktualizowany status w swoim profilu, ale nie możesz znaleźć paczki? Jeśli tak, chcemy tutaj wyjaśnić ci więcej na temat dostawy fizycznych biletów.


Twoje bilety zostały wysłane na adres, który podałeś/aś podczas rejestracji w swoim koncie StubHub. Nie pamiętasz, jaki to adres? Zaloguj się do swojego profilu i sprawdź, czy adres jest poprawny.


Zauważ, że niektóre firmy kurierskie mogą zostawić kopertę w skrzynce pocztowej, u portiera lub u sąsiada i nie wymagają podpisu potwierdzającego dostawę.


Jeśli wciąż nie możesz jej znaleźć, skontaktuj się z firmą kurierską, aby uzyskać więcej informacji.


Po przekazaniu koperty przez sprzedawcę firmie kurierskiej, zaktualizuje się twoje zamówienie imieniem i numerem śledzenia związanym z przesyłką. W ten sposób będziesz mógł/mogła śledzić przesyłkę na stronie internetowej wybranej firmy kurierskiej. Te szczegóły znajdziesz także w swoim profilu, obok swojego zamówienia i/lub, klikając "Pokaż szczegóły".


Jeśli ten artykuł rozwiązał twoje pytanie, oceniaj nas poniżej i pomóż nam wciąż się doskonalić.