Wybierz jedną z poniższych opcji, aby zobaczyć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:


Czy jesteś kupującym?

Oto ważne informacje dotyczące Twojego zakupu na naszej platformie:


Autentyczność biletów

Odsprzedaż biletów w Wielkiej Brytanii jest legalna, a my stosujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa, aby zapewnić, że wszystkie bilety są ważne. Organizatorzy wydarzeń lub pierwotni sprzedawcy biletów mogą wprowadzać warunki mające na celu unieważnienie odsprzedanych biletów, ale są one rzadko egzekwowane i zazwyczaj nie uniemożliwiają naszym kupującym wejścia na wydarzenie.


W rzadkich przypadkach, gdy takie ograniczenia zostaną zastosowane, nasza 100% Gwarancja FanProtect zapewni pełny zwrot kosztów.


Cena biletów

StubHub International to platforma, na której fani mogą bezpiecznie kupować i sprzedawać bilety. Ceny ustalają sami sprzedawcy, a my nie kontrolujemy tych kwot. Ze względu na wysokie zainteresowanie trasą Music of the Spheres, ceny mogą się znacznie zmieniać.


Naszym celem jest zapewnienie fanom bezpiecznej, przejrzystej i zaufanej platformy do kupowania i sprzedawania biletów.


Kiedy otrzymam moje bilety?

  • Przewidywany czas dostawy jest wyświetlany podczas realizacji zamówienia.
  • Informacje te są również zawarte w potwierdzeniu zakupu.
  • Status zamówienia możesz sprawdzić w sekcji Profil > Zamówienia > Aktualne.
  • Zgodnie z naszą Gwarancją FanProtect 100% bilety zostaną dostarczone na czas.


Jak otrzymam moje bilety?

Bilety są przesyłane za pośrednictwem aplikacji/platformy zewnętrznej.


Otrzymasz dwie wiadomości e-mail: jedną od strony trzeciej z potwierdzeniem transferu i instrukcjami, jak zaakceptować bilety, oraz drugą od StubHub International z potwierdzeniem dostawy. Bilety nie są przechowywane na naszej platformie.


Więcej szczegółów na temat dostawy biletów w Wielkiej Brytanii znajdziesz tutaj.


Czy jesteś sprzedającym?

Oto ważne informacje dotyczące Twojej oferty i/lub sprzedaży na naszej platformie:


Autentyczność biletów

Organizatorzy wydarzeń lub pierwotni sprzedawcy biletów mogą stosować warunki unieważniające odsprzedane bilety, ale są one rzadko egzekwowane. Jednak decyzje te leżą wyłącznie w gestii organizatorów, a StubHub International nie ma na nie wpływu.


W przypadku problemów, gdy kupujący nie może wejść na wydarzenie z powodu ograniczeń transferu, nasz Zespół Wsparcia pomoże znaleźć alternatywne rozwiązanie i ochroni Twoje interesy.


Otrzymywanie płatności za sprzedaż

Płatności są realizowane w ciągu 5–8 dni roboczych po wydarzeniu. Ten okres pozwala nam zweryfikować ważność biletów i upewnić się, że kupujący uczestniczył w wydarzeniu, co pomaga zachować integralność naszej platformy.


Więcej informacji o terminie płatności znajdziesz tutaj.



Jeśli ten artykuł odpowiedział na Twoje pytanie, oceń nas poniżej, aby pomóc nam w dalszym doskonaleniu.